Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Historia w pudełku – rozstrzygnięcie konkursu

W dniu 17.02.2022 roku został rozstrzygnięty konkurs: Historia w pudełku „55-lecie Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie”. Był skierowany do uczniów klas VI-VIII szkół podstawowych, którzy mieli nietypowe zadanie, polegające na przygotowaniu pudełka, w którym miały być umieszczone informacje, wiadomości, wydarzenia z 55 lat istnienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie.

Celem konkursu było upowszechnianie wiedzy historycznej, istotnej dla tożsamości narodowej, regionalnej oraz kształtowania postaw obywatelskich i patriotycznych oraz doskonalenie umiejętności samodzielnego poszukiwania, gromadzenia i selekcjonowania informacji z różnych źródeł.

Na konkurs wpłynęło 13 prac, z czego 1 nie spełniała wymogów formalnych (brak oświadczeń RODO - zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z realizacją konkursu). Jury w składzie: Agnieszka Filipczak, Anna Wawryszewicz, Ewelina Wyrwas, Maciej Iżycki, po zapoznaniu się z wszystkimi pracami, w dniu 17.02.2022 r.  wyłoniło zwycięzców.

I nagroda: Laura Olejnik, SP 6 w Głogowie,
II nagroda: Michalina Opiłowska, SP 10 w Głogowie,
III nagroda:  Erdenebayar Odonchimeg, SP 2 w Głogowie,
IV nagroda: Lena Oszurko, SP 12 w Głogowie.

Wyróżnienia:
Julia Łuka, SP 2 w Głogowie,
Oliwia Łuka, SP 2 w Głogowie,
Hanna Hertmanowska, SP 12 w Głogowie.

Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w połowie marca podczas wernisażu nowej wystawy (szczegóły wkrótce). O dokładnym terminie powiadomimy wszystkich uczestników konkursu. Zwycięzcy otrzymają nagrody, a pozostali uczestnicy upominki.

Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2022-03-01 10:11przez:
Opublikowano:2022-03-01 00:00przez: Maciej Iżycki
Podmiot udostępniający: Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie
Odwiedziny:619

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.